March 31, 2007

Hawaii sketches, 5




We made a trip to the Iao valley, Maui.


Wir machten einen Ausflug ins Iao-Tal, Maui.

Hawaii sketches, 4




...another sketch from Maui. Here you can see the West Maui Mountains.


...noch eine Hawaii-Skizze. Hier der Blick auf die West Maui Mountains.

March 29, 2007

Hawaii sketches,3




Here I was sketching the view from our veranda. And at the left, this is n o lime juice!...




Hier habe ich die Aussicht, die wir von der Veranda unseres Ferienhauses aus hatten, gemalt. Und links im Bild, das ist k e i n Limettensaft!...

Hawaii sketches, 2








Nearly everyday, we went to world-famous Ho'okipa beach to observe the surfers there.



E. surfed there, too, but I kept on sketching, the waves were soooo big...






Fast jeden Tag fuhren wir zum Ho'okipa-Strand, um die Surfer zu beobachten. E. surfte auch,



aber ich skizzierte lieber; die Wellen waren so dermaßen hoch...


Hawaii sketches











My equipment is now ready again, so I thought to post some of my Hawaii sketches. In the first sketch, you see the promenade of Lahaina, Maui.



Computer und Scanner sind wieder o.k., also werde ich jetzt einige meiner Hawaii-Skizzen veröffentlichen. Auf der ersten ist die Uferpromenade von Lahaina, Maui, zu sehen.






March 7, 2007

...please, be patient...


2007-01-28 papercut
Originally uploaded by Claudia1de.

I'm sorry for not having posted for a while. I'm back from my holidays but have no computer at the moment.(It's really driving me mad). I made a lot of sketches when I was in Hawaii and I'm still busy with sketching and painting for the EDM's. Hopefully, I will be posting regularly again at the end of March.

Es tut mir leid, daß ich jetzt schon eine zeitlang nicht mehr gepostet habe. Ich bin gut aus dem Urlaub zurückgekommen, habe aber im Moment keinen Computer. (Grauenvoller Zustand). Ich habe in meinen Ferien viele Skizzen gemacht und im Augenblick beschäftige ich mich mit den EDM's, die ich noch nicht gezeichnet habe. Ich hoffe, daß ich Ende März wieder regelmäßig posten kann.